Covid Lockdown’dan

sonra ilk seyahat zevkimiz, en kısa sürede bir geziye çıkmak için hepimizin Jonesing yaptığımızı belirtmenin risksiz olduğuna inanıyorum. Christina’nın ve açık yolun römorkörünü normalden çok daha fazla hissettiğimi anlıyorum.

Yılın bu zamanında normalde kışın Avrupa’daki dondurucu görünümünden, belirginlikleri veya Asya’yı… çoğu zaman üçü de saklıyoruz! Tabii ki, şu anda mümkün değil.

Mümkün olan şey, intrastatın başa çıkma ve daha çok New South Wales’e bakma olasılığıdır.

Kendi mahallemizin ötesinde ilk seyahatimizin yanı sıra uzun zamandır kendi yataklarımızda geçirmediğimiz ilk gece rahat olduğumuz bir yerde olmalı. Daha önce bulunduğumuz bir yer.

Bu yüzden Port Stephens’e geri döndük – Sydney’in yaklaşık iki saat kuzeyinde.

Christina’nın kardeşi orada bir tatil evi var ve NSW sahilindeki bu çok açık temyiz alanına geri dönmemiz için kendinden geçmiş. Bu sahil sığınağı hakkında biraz yazdık.

İşte Port Stephens hakkındaki hikayelerimizin yanı sıra Port Stephens için de gerekli kılavuzumuzun bir bağlantısı.

Aynı şekilde, konaklamamızla bize katılacak olan eşimiz Anton ile takılmaya devam ediyoruz.

Umarız bu baskıdan zevk almanızı da umuyoruz ve (güvenli bir şekilde) ve tekrar dışarı çıkmanızı etkiliyor.

Şerefe – Jim ve Christina XX

Port Stephens’teki konumumuza geldiğimizde her zaman yaptığımız ilk şey doğrudan plaja gitmek. Çoğu zaman, sıcak bir esinti, belki sansasyonel bir gün batımı ile karşılanıyoruz… bu sefer değil.

Storm’un a-coming.

Plajdaki hızlı gözetlememizden sonra, iyi stoklanmış bir ağaç ve sıcak bir akşam yemeği için sığınıyoruz.

Uzun zamandır gerçek evimizde sıkıştığımızda evde hissetmek garip bir şey.

Bu sabah, gökyüzü de parlaklaştı ve yağmur gitti. Yine de soğuk. Yüzme ekipmanımızı paketledik, ancak bu mola için bir dunk için gidip gitmeyeceğimi sorguluyorum. İngiliz kanalını yüzen çılgın insanlar gibi domuz yağı ile kaplanmış olsam bile.

Neyse ki güzel manzaralar bizi sıcak tutar.

Bölgesel Golf Kulübü’nü öğle yemeğinde denemeye karar verdik. Nelson Bay Golf Club, burada en son olduğumuzu ve ne bir farkı olduğu düşünüldüğünde büyük bir restorasyon yaşadı!

Bu, 27 delikli önemli bir programdır ve Yeşil’e yongalarken, genellikle kanguru çeteleri tarafından iş tutuyorsunuz.

Ama bugün, yiyeceklerin yanı sıra manzaralar için de buradayız.

Yemeklerden gerçekten memnunuz. Son kez buradaydık, çok daha fazla bir RSL kulübü ve son derece büyük bir şey değildi. Ancak yemek şimdi mükemmel.

Christina’nın tatlısı mmters füme somon ve avokado ile börekler ve lezzetli tadı var.

Benim dukkah kabuklu somon için bir mısır fritter servis inanılmaz. Üstte baharatlı patlıcan zevk bu yemeği gerçekten yapar.

İkimiz de uygun şekilde etkilendik. Port Stephens için gerekli seyahat rehberimizi güncelleme zamanı sanırım!

Bu çok daha fazla. Güneş şimdi heyecanlanmak için en iyisini yapıyor – kıyı şeridini aydınlatmanın yanı sıra dikkatlice alıştırma sularını parlatıyor.

Sunrise yürüyüşünde Christina bu sofistike beyni tatmin ediyor. Kıyı yolunu sıralayan kayaların üzerinde ve geçmesi için ona oldukça yaklaşması gerekiyor.

Yine de aldırmıyor gibi görünüyor.

Bahse girerim, teknenin yanındaki temizlik masasında yola çıktığında farklı bir hikaye. Bu yudum canavarlarla ellerimden balık tuttum. Onlar çok eğlence değiller ve mahkum almıyorlar!

Bazen gökyüzü bu mavi ve avuç içi bu kadar uzun olduğunda Socal’a geri dönüyoruz.

Gerçekte, eyaletlere güvenle seyahat etmenin tam olarak ne kadar süreceğini soruyorum. İdeal olarak çok uzun değil.

Bu akşam, Christina ve ben de evde zevk aldığımız şeyi yapmak için serinlere cesaret ediyorum: bir tavla yarışması, birkaç bardak beyaz şarap ve bazı atıştırmalıklar.

Bu gece, Christina kesinlikle beni buharlaştırıyor. Normalde biraz daha fazla, ancak belki de deniz havası yeni güçlerini sağladı…

Aynı şekilde bu sadece olağanüstü puro tarafından sessizce dikkatim dağıldı. Herhangi bir mazeret yaptığım için değil. Chris beni ve kareyi de kırdı.

Ancak bu Partagas Serie E No. 2 zarif. Bunu geçen yıl Bruges’teyken Belçika’da aldım. Daha yakın yaşadık.

Bu gece gün batımı inanılmaz. Altın Diliş çizgileri, Ufkun bulutlarını ve Dalgalar kırıldıkça ve alevleri çamaşır yıkarken sonlandırılmış kıyıların oynadığı.

Sonunda arkadaşım Anton geldi. Biz 15 yılı aşkın bir süredir arkadaş olduk ve onunla takılmak her zaman mükemmel.

Anton, Stephens Port’a ilk kez ve onu göstermeye devam ediyoruz.

Corlette Round’dan Nelson Körfezi’ne giden çalı pistini alıyoruz. Oldukça walK ve Marina’ya gitmek için sadece 35 dakika sürer.

Yöntem boyunca gözlerimizi koalas için soyuyoruz, ancak aynı şekilde önemli miktarda kuş yaşamı. Beyaz karınlı deniz kartalları ve osprey bu gökyüzünü dolaşıyor. sarımsı frogmouth’lardan Sooty Oystercatcher’lara, burada flit veya uçuşa kadar başka her şeyin yanı sıra.

Düşük Headland’ın tepesine tırmanmanın yanı sıra Bagnalls Plajı’na bakıyoruz. Bu uzun ince kum, NSW’deki birkaç tasma dışı evcil köpek plajından biridir-buraya gelmeyi sevmemizin bir nedeni daha.

Bunun dışında, kabul edeceğinize inanıyorum kesinlikle çok güzel.

Nelson Bay Marina’ya yapıyoruz, burada suyun kaldırıldığı bu yüzden aşağıda yüzen balıkları görebiliriz.

Ama biz öğle yemeğinden peşindeyiz. Burada olmak için kullanılan yonga dükkanı maalesef kapalı, ancak John Dory’nin Nelson Körfezi’ne ek olarak son derece iyi olduğu belirtiliyor.

Bunun yerine, pub’da birkaç bira ve bulacağınız en olağanüstü fırından bir pasta seçiyoruz.

Red Ned’in gurme pasta barının seçim yapabileceğiniz 50’den fazla farklı turta var. Bir şeker dükkanında genç hakkında konuşun! Füme kümes hayvanlarımın yanı sıra Camembert Pie grafiklerin dışında.

Aynı şekilde hızlı bir kahve için bit nel kafede duruyoruz. Kesinlikle saygın Joe bulmak için alan.

Port Stephens, tekrar yaptın. Bir saçma gün batımı daha. Ancak uzun süre duramayız – güneş parlak görünebilir, ancak kışın rüzgar hala bir ısırık var.

Sonuç başlamak için içeri girin.

Bugün, Boat Harbor’daki Yarımada’nın diğer tarafındayız.

Yılın bu zamanı, daha sıcak sular için kuzeye doğru ilerlerken göç eden balinaları tespit etmek için en iyisidir. Boat Harbor’ın Stony Shore çevresindeki kayalara gelmeden önce bu bit meleği tatmin ediyoruz. Ancak rüzgar onun için de soğuk ve beni bir rüzgar molası olarak kullanmaya çalışıyor.

İkimiz de kazanıyoruz – bir pat alıyorum gibi biraz barınak alıyor.

Kükreyen rüzgardan titremeye değer – bugün çok fazla balinası var (sanırım aradaki ve Anton arasındaki bir darbeden bir puf görebileceğinize inanıyorum) orada kambur çorba gibi. Elbette Gazpacho. Su donuyor.

Öğle yemeğinin yanı sıra iç kısımda geri dönme zamanı. Murray’in bira fabrikası, en son burada olduğumuzu düşünerek çok değişti. Ancak şükür ki onların birası her zamanki gibi büyük.

Bira disko değilse, Murray’in de beyaz şarap tadımı olduğunu gösterir. Bu alan hala avcı bölgesinde, bu yüzden buradaki üzümlerden gelen vino son derece iyi.

Buradaki mahzen kapısı da güzel bir şekilde tasarlanmış çok eğlenceli. Ne zaman biz tam burada, bira, yemek ve merch almak için sadece bir yer ile küçük bir alan oldu. Şimdi tüm deneyim.

Yemekten bahsederken, bu zavallı çocuğu incelemekten çok mutluyum. Murray’in orijinal burger, beni bir hamburger üzerinde Beetroot yanlısı olmak için gerçekten ele aldı.

Aynı şekilde ilk 10 Burger listemize bir alan açtı.

Murray’in yeni Fred Guy Burger artık pancar elementine sahip değil ve daha az sos var gibi görünüyor, ancak hala bir hamburger cehennemi!

Gerçekten bira fabrikasına yeni görünüm gibi. Mümkün olduğunca yaygın bir kez daha buraya geri dönmeyi umuyorum!

Bu akşam, planlanan bir yemek öncesi muamelemiz var. Kaldığımız yerden köşede, taze shucked istiridye, güzel karides ve çeşitli deniz ürünleri alabileceğiniz Holberts Oyster Çiftliği.

Burada istiridye olağanüstü – kremsi, tuzlu, tombul – gün batımı için en iyisi ve bir bardak kabarcık.

Son gecemizi Port Stephens’ta geçirmek için kötü bir yöntem değil…

Ve kötü bir gün batımı da değil.

Bu sabah, Yarımada’ya bir kez daha Anna Körfezi’ne rastladık. Crest Birubi Plajı’nda kahvaltı, yılın her zamanında harika bir konsepttir, ancak balinalar şu anda göç ederek, bu görüşe ve olağanüstü yiyeceklere ek bir fayda sağlar.

Dünyada, aşağıdaki dalgalarda kamburların oynamasının tadını çıkarırken, pastırmada ve yumurtalardan zevk alabileceğiniz birçok yer olduğuna inanmıyorum.

Hepimiz Sydney’e geri dönmeden önce, kumda hızlı bir yürüyüş yapıyoruz. Bu Birubi Plajı, daha sonra Stockton Plajı ek olarak yükseliyor.

Orada arabalarınızı ve kamyonunuzu (dört tekerlekten çekiş özelliklerine sahip olması koşuluyla) plaja sürebilirsiniz, bu da oldukça havalıdır.

Plajın arkasında, Stockton kum tepeleri başladığında kum dağ olur. Bu kum tepeleri, Woromi koruma topraklarının yanı sıra Güney Yarımküre’deki en büyük hareketli kum tepelerinin bir parçasıdır.

Kumullarda yaya veya deve üzerinde kontrol edebilirsiniz, tahta ve program sürüşü yapabilirsiniz.

Aynı şekilde, sörfte bir gezi ile biten kum tepelerinde at sırt seferleri var. Christina’nın bunu denemekten heyecan duyduğunu anlıyorum, ancak şimdilik sahip olacağımız tek yolculuk eve dönüyor.

Bir dahaki sefere Chris.

Umarız bu biraz seyahat tadından zevk almışsınızdır. Biz B varEen, Port Stephens’teki tüm mekanların ve yerlerin, aynı zamanda kapıda oturum açmanın yanı sıra sosyal mesafeli yönergeleri gözlemlemede nasıl temkinli olduklarından son derece memnun.

Hepimizin seyahat etmeyi ve sağlıklı kalabilmemizi sağlamak için her zamankinden çok daha önemli.

Umarım bir sonraki seyahatiniz yakında olmanın yanı sıra seyahat etmenizi etkilemeye yardımcı olduğumuzu da umuyoruz.