Oregon Şelale Serisi: Kentucky Falls ve North Fork Falls

Wikipedia, Oregon eyaletinde “en azından” 238 şelaleyi listeliyor (buraya bağlantı). Bir yıllık yıldönümümüzü Oregonyalılar olarak kutlarken, bu ifadenin doğru olduğuna inandığımızı söylüyorum. Bu yazı yeni bir Oregon Şelale serisinde ilk.

Mart ayı başlarında Kentucky Falls ve North Forks Falls’un Kentucky Creek ve Smith Nehri’nin birleşmesinde Kentucky Falls Trailhead’e gittik.

Düşüşleri bulmak kolay bir başarı değil. Araçlar için iki seçenek, Eugene’den bir rota veya Reedsport’tan bir rota mevcuttur. Bu USDA Orman Hizmetleri talimatlarını aşırı dikkatle takip edin:

Görkemli görüşler

Eugene’den gittik ve yolculuk bizi iki saat sürdü; Kir ve asfalt orman hizmeti yollarının sınırlı yaşayabilirliği, dik bırakma ve tren ve çukurlara sahip bir kombinasyonu üzerinde 10mph civarında seyahat etmek. Oku: Bu sürücü, kalbin zayıflığı veya araba açılış için değildir. Yolculuğun asfaltsız kısmındaki birkaç çukurun derinliğini ölçmek için minibüsümüzden çıktım. Biz dönüyor tartıştık, ama yavaş aldık ve boş bir araç otoparkına vardık.

İpucu: Hücre alımı en iyi ihtimalle sivilceli olduğu için sürüş talimatlarını yazdırmak isteyebilirsiniz. Olağanüstü gezi öncesi planlama kaynakları şu :, Bu sayfa :, ve bu blog yazısı :.

Üst Kentucky Falls

Trailhead’den, Yukarı Kentucky Falls’a olan mesafe 0,75 mil. Yolun bu kısmı ılımlıdır ve Kentucky Creek’in tabanına inerken zorluk ve diklikte artar. Zamanınız ve dayanıklılığınız varsa, Kentucky Creek ve Smith Nehri’nin birleşmesine 1,3 mil daha devam edin. Burada North Fork Falls (sol) ve Aşağı Kentucky Falls (sağda) bulacaksınız. Biz yağışlı bir bahar dalgalanması sırasında kontrol ettik ve üç düşme de kükrüyordu; Yaz ziyaretçileri, patika/platformun ötesine geçme ve kayalar arasında koşma fırsatı bulabilirler.

North Fork Falls (solda), Lower Kentucky Yukarıdaki Fotoğrafta Falls (sağda)

Kentucky Falls Trail, Alt Şelalelerin tabanındaki ahşap bir kontrol platformunda sona erer. Yürüyüş, dönüş yolculuğuna yorucu (ama yönetilebilir) bir tırmanışla dışarı ve arkaya. İzin bazı kısımları, özellikle Kentucky Şelaleleri yakınında, dik bir düşüşe yakın koşarken çocuklarımıza ve köpeğimize yakından baktık. Toplamda, zammı iki saat geçirdik (toplam dört saat sürüş süresi ile). İpucu: Çukur tuvaletlerini patika başında kullanın veya sonsuza dek çişinizi tutun (kötü cinayet amaçlı).

Kentucky ve North Fork Falls’u keşfetmek, yıllarca hatırlayacağınız tam günlük bir maceradır.

Daha sonra pin. Memnun parkurlar!

İlişkili

Oregon Şelaleleri: Oregon’a taşınmadan önce aileler için beşi Kuzeybatı Pasifik’te çeşitli hizmet gezilerinde biraz zaman geçirdim, arkadaşları kontrol ettim ve Seattle ve Portland’daki uzun hafta sonları (çocuklardan önce ve çünkü). Söylemeye gerek yok, burada hareket eden oldukça iyi bir fikrim vardı, zaman ve masrafa değer olacak…
5 Temmuz 2016 “Oregon”

Sunriver ve Bend’deki aile aktiviteleri, Cascade Sound Range’in doğu yamacında Oregonset, Orta Oregon’un yüksek çölü, vahşi yaşam ve bol rekreasyonla dolu bir çiğ, doğal güzellik yeridir. On beş mil ile ayrılan Sunriver ve Bend şehirleri, bölgeyi kontrol eden aileler için yıl boyunca popüler tatil yerleridir. Nihai iken …
2 Mart 2016 “Oregon”

Lake Creek Rock Slaytlar, Üçgen Gölü, Oregonas kaderi olurdu, yakın tarihte en kurak, en sıcak yıl Oregon’a taşındık. Orta Batı’dan insanlar ısıyı hiç yönetmiyor ve yaklaşık üç hafta 90 derecenin üzerindeki sıcaklıklara paniklemeye başladık. Neyse ki, arkadaşlarımız göle gitmemizi önerdi…
6 Ekim 2015in “Dövülmüş Yol Kapalı”