Şangay, Çin: Gökdelenler ve Duman

Dünyanın en büyük şehirlerinden biri olan Şangay’da görünmek için çok kendinden geçmiştik. “Deniz kenarında” gösteren bu büyük şehir, 1800’lerin sonlarında 1900’lerin başlarına kadar uzun yıllar boyunca önemli bir ticaret limanıydı. Şangay tam olarak bir bütçe planı backpacker’ın mükemmel bir destinasyonu değil, ancak bir bütçede yapılabilir. Pekin’den Şangay tren istasyonuna ultra modern, ultra hızlı (250km/saat) mermi trenini aldık. Daha sonra bizi nerede gülümseyen yüzlerin yanı sıra muhteşem bir avlu alanı ile karşılandık bizi bizim hostel götürmek için MTR hattı değiştirdi. Çin’de sırt çantasıyla ilgili en iyi şeylerden biri, buradaki hostellerin şimdiye kadar gördüğümüz para için en iyi değerlerden birkaçı olmasıdır. Biz sadece bizim çanta boşaltılmış ve uyumak için ideal gittik bu yüzden biz ortaya çıktı geç oldu.

Pekin tren istasyonunda Şangay’a giden trende Dariece bekliyor
Nick Pekin’den Şangay’a kadar zarif mermi treninin tadını çıkarıyor
Pekin’den Şangay’a mermi treninde Nick

Sabah uyumu, şehirde yürüyüş günümüze başlamak için erken kaldık. Bu, araçların yanı sıra sokakların yanı sıra kaldırımların yanı sıra belirgin bir şekilde nüfuslu bir şehir. Biz oradayken gerçekten sıcak, nemli ve oldukça dumanlı; Ancak, hala kendimizden gerçekten zevk aldık. Olağanüstü köfte ile bazı arka yollar keşfettik, popüler Şangay Yolu’nu hazırladık ve bizi lezzetli bir akşam yemeğini çırpan yolun küçük bir tarafı erişte satıcısı.

Solda Hong Kong ve Şangay Bankası Binası ve sağdaki gümrük evi, Şangay
1900’lerden gelen sansasyonel binalar, Şangay, Çin
Nick, Şangay’daki gökdelenlere bakıyor – böyle dumgalı bir gün
Sokak Erişte Satıcı Tarafı, Şangay, Çin
Soğuk bir bira ile erişte yemeğimizin tadını çıkarıyorum, Şangay, Çin

Bir montaj hattında köfte yapan kadınlar – genellikle Çin! Şangay, Çin
Akşam boyunca yöntemimizi popüler yaya caddesine indirdik. Vay canına, ne bir manzara! Tüm muhteşem binalar aydınlandı, akşamların tadını çıkarmanın yanı sıra yürüyen insanlar, insanlar dans ederken oynarken ve satın alma mağazaları doluydu. Suya doğru yürümeye devam ettik ve yöntemimizi sonsuza dek devam eden sansasyonel bir sahil gezisi olan Bund’a yaptık. Su boyunca baktığımda, tüm yükselen gökdelenlerin aydınlatılmasının bir manzarasıydı; Arkamıza bakmanın yanı sıra 1900’lerin başından itibaren çarpıcı, parlak eski binalar vardı. Eski ve modern arasında en iyi kontrast.

Yaya Caddesi Geceleri Aydınlatılır, Şangay, Çin
Güzel radyant bina, Şangay, Çin
Yaya Caddesi, Şangay, Çin’de Yolda Keçiler

Darip, Şangay, Çin ile bir resim isteyen bir grup Çinli kadın
Bund’dan Skycrapers’a bakarak Şangay Çin
Geri döneceğimizi anladığımızı düşünerek bu büyük şehirde sadece 2 gece geçirdik. Anhui eyaletindeki yakın eski kasabalardan birine, Tunxi’ye adım atmaya karar verdik.

Bu gönderi gibi mi? İğnele!

Feragatname: Yoldaki Keçiler, Amazon ortağı ve aynı zamanda diğer bazı perakendeciler için bir bağlı kuruluş. Bu, blogumuzdaki bağlantıları tıklatırsanız ve bu perakendecilerden satın alırsanız komisyonlar yaptığımızı gösterir.